hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم| اجرا و احداث بوستان ۲۰هکتاری کوثر در محدوده شهرداری منطقه ۴

قم| اجرا و احداث بوستان ۲۰هکتاری کوثر در محدوده شهرداری منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ قم از اجرا و احداث پروژه ۲۰ هکتاری بوستان کوثر با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال تاکنون و پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی آن خبر داد.

مهندس مهدی اصفهانیان مقدم شهردار منطقه ۴ قم افزود: این پروژه در ابتدای سال ۹۶ با رویکرد افزایش سرانه فضای سبز و در راستای خدمات رسانی و ایجاد رفاه برای شهروندان آغاز و تاکنون با اعتباری بالغ بر۱۴۰ میلیارد ریال در حال اجرا و ادامه طرح می باشد.

وی در ادامه با اشاره به شرایط اقلیمی استان و شهر مقدس قم بیان داشت: با توجه به ضرورت و اهمیت توسعه و گسترش فضاهای سبز در بهبود محیط زیست شهری و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و نظر به اهداف مدیریت شهری در این خصوص ، این پروژه در جنوب شهر و در منطقه کوهپایه ای در حال اجرا می باشد.

شهردار منطقه ۴ از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی پروژه خبر داد و اذعان کرد: در این طرح اجرای دیواره های سنگی ، احداث نمازخانه ، دریاچه مصنوعی و آبنما انجام شده است و مرحله خاک برداری و خاک ریزی این پروژه برای ایجاد فضا و زمین مناسب کاشت گونه های مختلف درختان ، متناسب با الگوی آب و هوایی و اقلیمی قم زیر نظر کارشناسان فضای سبز در حال اجراست تا ان شاءالله پس از طراحی محیط در سال جاری کاشت آن صورت پذیرد.

وی از اجرا و احداث باغ موزه بزرگ دفاع مقدس در فاز یک این بوستان خبر داد  و با اشاره به اجرا و احداث پروژه های بزرگ فضای سبز در سطح منطقه در آینده ای نزدیک ، توسعه چشمگیر سرانه فضای سبز در سطح منطقه را گامی مهم در جهت ارتقاء کیفیت محیط زیست شهری عنوان نمود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد